کامپیوتر فشرده ایسوس (عکس)
نوشته شده توسط : حسین

 

یکی از سری محصولاتی که به تازگی مورد توجه کاربران قرار گربته است کامپیوترهای رو میزی در اندازه های کوچک است که در این میان EBOX‌های ایسوس با استقبال زیادی روبرو شده اند.

این سری از محصولات به کامپیوترهای کوچکی اطلاق می‌شوند که دارای قدرت مناسبی هستند و کاربران قادر خواهند بود تا به راحتی آن را حمل كنند. یکی از مدل‌های پرطرفدار این سری از محصولات EB1007 است. این مدل علاوه بر اینکه از کارایی مناسبی برخوردار است دارای قیمت بسیار مناسبی نیز است. پردازنده این دستگاه INTEL Atom D410 است و از یك گیگابایت حافظه DDR2-800 بهره می‌برد که تا چهار گیگابایت قابل افزایش است. ایسوس در این محصول از یك هارددیسك 160گیگابایتی استفاده كرده است كه می‌توان آن را با مدل 320 گیگابایتی تعویض كرد.

این دستگاه از لحاظ پورت‌های ورودی و خروجی در شرایط بسیار اید‌ه‌الی به سر می‌برد و وجود پورت‌هایی مانند USB 2.0، شبکه، خروجی D-SUB، پورت e-SATA و همچنین سوکت‌3.5 میلی‌متری ورودی و خروجی صدا گویای این موضوع است. همچنین این دستگاه دارای کارت‌شبکه بی‌سیم با استاندارد 802.11 b/g/n است.

گفتنی است همراه با این دستگاه ماوس و صفحه کلید بی‌سیم و تجهیزات استاندارد نصب روی مانتیور عرضه می‌شود. این دستگاه ابعادی برابر با 9/26×178×222 و وزنی حدود 1.1 كیلوگرم دارد.





:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: